یزدفردا "احمدعلی زارعزاده فرماندار مهریز طی پیامی روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون
بادرود و صلوات به پیشگاه مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام و ائمه معصومین(ع) هدایتگران واقعی بشر وسلام به روح مطهر امام خمینی(ره)رهبر كبیر انقلاب شكوهمند اسلامی‘ مقام عظمای ولایت وهمه شهدای گرانقدر راه فرهنگ‘اندیشه و مبارزه كه با خون پاك خود آزادی را برای بشریت به ارمغان آوردند. پاكترین درودها به محضر فرهیختگان فعالان عرصه ی رسانه یعنی خبرنگاران كه نخبگان با بصیرت جامعه هستند.
فرصت را غنیمت شمرده به مناسبت 17 مردادماه " روزخبرنگار" یاد ‘ نام و خدمات همه شهدا و ایثارگران این عرصه بویژه شهید صارمی را پاس می داریم.
بی شك موقعیت ممتاز شما تلاشگران این عرصه نقش مهمی در تصمیم سازی و تصمیم گیری های راهبردی و برنامه ریزی های كلان درعصر اطلاعات و ارتباطات دارد كه این امر موجب شده تا در كشورهای مختلف دنیا به فعالان عرصه خبر توجه ویژه ای شود و به حمدالله در نظام جمهوری اسلامی نیز خدمات ارزشمند و فرهنگی اجتماعی شما قلم به دستان از قداست و منزلت ویژه ای برخوردار است.
در موقیعت حساس كنونی رسالت خبرنگاران تنویر افكار عمومی جامعه برای ایجاد بینش و بصیرت بیشتر ،تامین نیازهای اطلاعاتی مردم ، انعكاس منصفانه عملكرد ها و خدمات مسئولین نظام اسلامی به آحاد جامعه می باشد.خبرنگاران همواره می بایست روح امید و شادابی را در جامعه ایجاد نمایند.زیرا اصحاب رسانه بازوی توانمند میدان مقاومت،رشد و تبعیت از مقام معظم رهبری در گره گشایی از علوم و فنون و بازگشایی دروازهای نو،افتخار سیاسی،اجتماعی و فرهنگی بوده اند.
در جوامع در حال توسعه كنونی جریان دوسویه اخبار و اطلاعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و غفلت از آن خلاء اطلاعاتی و بروز شایعات در جامعه را در پی خواهد داشت.خبرنگاران همواره باید با تهیه اخبار ‘گزارش و تحلیل های واقع بینانه و علمی‘جلوه های روشن و شفافی از تجلیات نظام در عرصه ملی و بین الملی باشند.
به همین مناسبت لازم می دانم از زحمات و تلاشهای بی شائبه خبرنگاران‘ گزارشگران‘ عكاسان و همه دست اندركاران عرصه خبر قدردانی و تشكر نمایم و امیدوارم در سالی كه از سوی مقام معظم رهبری سال همت مضاعف و كار مضاعف نام گرفته است‘ تلاشگران این حوزه نیز در راستای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
با آرزوی توفیق
احمدعلی زارعزاده - فرماندار مهریز

 


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا